50 Cent

War Angel

Jag öppnade Spotify, nu när jag ändå hade hörlurarna ipluggade. 50 Cent - War Angel var ett album jag tänkte jag skulle ge en chans. Jag vet inte om jag kan säga att det var någon höjdare. Allt lät i princip likadant. Fast, ett OK kan det nog ändå få. Kanske...

I alla fall. Jag har nog varit relativt effektiv idag ändå, på vissa plan. Jag slog igång oral medicin imorse, gjorde klart 1&½ sådan föreläsning. Kring 15 drog jag mig mot Haga för en fika med Carolina. Lika trevligt som alltid. Vid 18 begav vi oss därifrån. Jag behövde handla, så det blev i alla fall gjort. Hemköp och Netto. Fick även tummen ur röven och köpte mig en termometer, grattis till mig!

Efter handlingen var det tänkt att jag skulle laga mat. Säg såhär: jag orkade inte riktigt. Ingen vits kände jag när klockan faktiskt passerat 20.00. Så jag tog det som fanns i kylen - innebärande att det blev en fuskmiddag.

Efter IDOL tog jag på mig min sköna åhlénskofta, pluggade i hörlurarna i datorn, kröp upp i sängen och började lyssna på oral medicin igen. Orala leukoplakier. Jag tycker fortfarande att alla förändringar ser precis likadana ut. Vita. Eller röda. Well well. Jag var i alla fall duktig.

Imorgon har jag massage inbokat till klockan 11.30. Riktig lyx måste jag säga. Välbehövligt tror jag också det kommer att vara, har så nedrans ont i axlarna nuförtiden. Jag vill inte veta hur det kommer kännas när jag jobbat i X antal år. Men det tar vi då! Hade tänkt pallra mig i säng nu snart, för att kliva upp kring 8 och sparka mig ut på en promenad. Morgonpromenader är för underbara, speciellt med bra väder. Men vi får se...

Om 50 Cent fick ett OK, kan jag garantera att Europe - New love in town fick ett MVG. Asmysig låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0