Tentaplugg

Nu sitter jag här igen och pluggar inför en tenta. Kvällen innan.

Nog för att jag bara går igenom allt igen, men det känns ju inte bättre för det. Barntandvårdstenta som gäller imorgon eftermiddag. På morgonen ska jag ha min första fissurförsegling (ni vet, plasta in sina sex-årständer?). Det kommer säkerligen gå bra. Jag får inbilla mig det i alla fall. Är mer orolig för tentan. Allt som borde sitta sitter inte. Som sagt, min hjärna samarbetar inte riktigt med mig. Dessutom sover jag oerhört dåligt.

Har en himlans trevlig morot att se fram emot i alla fall, såå. Jag ska lämna cypervärlden och fortsätta plugga in i det sista nu. Det sista brukar ha fastnat till morgonen därpå.

Godnatt världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0