Storstädning

Mm minsann.

Storstädning. Himlans skönt såhär nu i efterhand. Har städat heela lägenheten. Rensat bokhyllan, rensat bland alla pluggpapper, städat badrummet, städat "rummet", diskat, städat garderoben och skohyllan. Känns som en rejäl uppfräschning faktiskt, riktigt skönt. Kommer vara härligt att komma tillbaka till en ren och fin lägenhet sedan.

Ska ta och hoppa in i duschen och krypa ned i säng sedan. Ska ju upp riktigt tidigt, plus att tröttheten är alldeles för stor för att jag ska orka vara vaken så mycket längre. Kroppen värker och jag är rädd för att jag kommer bli sjuk nu när jag slappnar av för en helg...

Kommer bli riktigt imponerad på mig själv om jag pluggar på vägen hem imorgon.

06.42 går tåget.

Kommentarer
Postat av: Frida

Ingen snö :) skönt det iaf

2009-10-15 @ 21:20:08
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0