Nyckeltal?

Ja, jag sitter förgäves och googlar och letar efter en definition av vad som menas med nyckeltal inom kvalitetssäkringsarbetet. Någon som vet?

Det mörknar fort på kvällarna nu. Don't like. Jaja, mer ljus åt folket...

Åkte in till skolan till 14-tiden. Jag och Carolina hade handledarträff med våra C-uppsatshandledare. De verkade positiva över hur mycket vi åstadkommit - vilket var ett informationsblad? Tyckte inte det var mycket att hänga i julgranen faktiskt. Det kanske berodde på att de var så stressade?

Mötet tog väl 40 minuter, sedan åkte jag hem igen. Läste ut min bok också, så ska strax påbörja en ny.

Har i stort sett bara två frågor kvar på hemtentan i kvalitetssäkring. Jag känner mig stolt över min insats - eller kanske så inte...

Ska strax bege mig till Kortedala... Hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0