Lill-lördag!

Ja, nu var det redan mitt i veckan, lill-lördag. Hur skall denna dag sammanfattas?

En extremt lång dag. Sammanfattas skolvis med ett litet citat:
Föreläsaren: När man mår dåligt dagen efter har man druckit för mycket!
Jag filurar: Tyvärr fattar man ju inte det förrän dagen efter!

Ibland tar övertröttheten ut sin rätt :)

Jag och Carolina hade en härlig kväll igår. Vi trotsade allt vad skolan hette och drog ut till IKEA. Vi käkade köttbullar med potatis och drack cola och surrade. Sedan shoppade vi lite. Helgalen kväll som utbringade många skratt. Kundvagnen var en sak. Flirtande personal en annan. Vi hade verkligen astrevligt och kul! Därefter trotsade vi ännu mer, och drog och fikade på EspressoHouse :) Like it! 22.00 satte jag min fot i lägenheten :)

I alla fall, åter till dagen. Har försökt plugga en smuula. Har väl lyckats ok med min motivation. Sedan har det blivit Grey's med vin och AKO-kola från IKEA. Inte undra på att jag känner mig som en liten tjockis idag...

Har haft ett härligt samtal med Maartin också. Så skönt att höra att karln mår bra! :) En människa som ligger mig varmt om hjärtat. Still. Fika någon dag, aight!

Imorgon är det skola igen. Redovisning. Och sista föreläsningen i psykologi. Jesper. Jag hoppas det är Jesper vi hade i förra psykologikursen, då vi utsattes för en fiktiv behandling under filmning - något av det värsta jag upplevt i mitt liv, vilket slutade i en energikick utan dess like. Tider det! Efter skolan får jag träffa PTR igen :) Me like! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0