Latmask!

Jaa. Men ibland kanske man får?

Det har varit en lång och seg dag i skolan. Alldeles för lite sömn inatt. Sov inte bra inatt heller, förstår inte vad som hänt. Well well. Barntandvårdsklinik på förmiddagen. Hade ett uteblivande och min andra patient var en riktigt pratglad och go 16-årig kille. De brukar vara rätt svåra att tas med, men det gick ju super! Carro och jag var och lunchade på Lunchen idag, himlans god buffé! Mätt som en plätt! Därefter drack jag välbehövligt kaffe, och så var det träff med Charlie och Pia uppe i CDI. Grupparbete i kvalitetssäkring. Vi hann faktiskt klart på tre timmar, det kallar jag effektivitet! :) Bra jobbat!

Hade egentligen tänkt träna ikväll klockan 20.15, men är så oerhört trött så jag tror faktiskt att jag hoppar över det... Dåligt gjort av mig.

Kom hem, diskade lite sporadiskt, åt lite mat, tände lite ljus och hällde upp ett glas rött. Nu har jag gosat ned mig i min förövrigt ganska obekväma IKEA-soffa, tänt massa ljus och ska börja plugga. Klockan är redan 18.45, och det är dags att konstatera att jag har alldeles för lång ställtid!



Kan garantera att det luktar ljuvligt om detta ljus!
Lakrits tänker ni, är hon knäpp?
Men jag lovar. Det luktar dödsgott!
En klar förstaplats på doftljus-listan just nu!
MMMMM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0