Kylen!

Åh så fint det bleeeev! :)

Jag fick tummen ur till slut. Jag släpade med mig Hemköps-kassen till affären, handlade en himla massa, och släpade med mig en tyngre kasse hem.

Jag började göra en sallad. En tacoköttfärssallad. Jag hoppas den blir good :) Den ser mycket aptitlig ut! (Bäst att göra sallad då skolans matsal för nuvarande är under all kritik. Vi har två mikrovågsugnsrum, varav i ena finns det endast en mikro kvar, och i det andra rummet finns det fem. Så, sex mikrovågsugnar på väldigt många studenter. Ni kan ju lösa ekvationen själva...)

Sedan började jag diska.

Har även tagit tag i kylskåpet. Det är utrensat, uttorkat och påfyllt. Jag gillar att öppna ett välfyllt kylskåp :)

Nu hade jag tänkt ta tag i resten av lägenheten med. I alla fall plocka lite. Klockan är ju rätt mycket ser jag. Ska även ta och skriva ut barntandvårdsanteckningarna så man kan börja plugga till nästa tenta.

God Natt!


Kommentarer
Postat av: Frida

Gud vad mysigt! Vad roligt för dig :) allt blir så roligt när man är nykär!:) Ja, det strular till sig på jobbet ibland men än har allt gått att lösa :) kram

2009-10-07 @ 07:54:36
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0