Konstaterande...

Efter att jag åter igen konstaterat att somliga kurser är dagisnivå och helt meningslösa, börjar jag fundera över varför jag inte reser på mig och går ut från föreläsningen?

Har fått i mig lite god tacosallad med feta och oliver - muums! Nu är det dags för tvätt och plugg. Nåde den som har snott min tvättid!!

Har även fått uppleva det underbara Göteborgsvädret idag igen också... Underbart fin och vacker morgon. När klockan slog 15.45 började det tokregna. Åskan mullrade. Och hagel var ett faktum när jag väntade på min sega buss... Underbart...

Idag hade varit en sådan dag då jag verkligen behöver komma hem till någon som pussar på mig, har tappat upp ett varmt bad med tända ljus kring, ger mig ett glas vin i handen och tar fram en nyinköpt skvaller-/modeblaska...

 


Johanna: Eftersom du inte har skaffat dig en blogg än (;)) så får jag svara här. Jag längtar efter dig också! :) Nääästa fredag! :) tihi! Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0