Glader :)

Du gör mig riktigt, riktigt glad!

Middag, efterrätt, Strongbow/öl och mys. En himlans trevlig fredagskväll. Har sovit underbart gott inatt!

Sitter med kaffekoppen i högsta hugg. Försöker piggna till, eller är det motivation jag söker? Tur i oturen att solen inte skiner, för då hade jag varit ute på en promenad nu, alternativt en joggingrunda. Jag behöver plugga, det kanske ni förstått? Barntandvård. Håller för tillfället på att läsa om olika sorters barn. Det är inte speciellt svårt, det är bara det att det jag läser inte vill stanna kvar i huvudet. Nu är klockan fyra. Jag tillåter mig inte ens till att kolla på fotbollen om jag inte hinner ta mig igenom det jag tänkt mig idag... Så, chipp chipp!

Vad tror ni om att ändra utseende på bloggen igen? Tycker nog allt att det är dags, nu när motivationen för det mesta tryter. Imorgon ska jag i alla fall träna. I like.


Kommentarer
Postat av: Frida

Kan du designa bloggar? :)

2009-10-10 @ 19:04:25
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0