Ett träningspass senare...

Shit! Idag var det minsann ett jävligt jobbigt pass, eller så var det bara en dålig dag.

Fick verkligen bita ihop för att orka sista låten! Men duktig känner jag mig i alla fall. Jag går ju inte dit för att mesa runt i en timme. Pluggade på vägen dit, så jag tycker faktiskt att det är en bra söndag. Plockade på mig Aftonbladet på väg hem från träningen också (Älskar verkligen att dom bjuder på tidningen efter passet...), så nu har jag lite kvällsläsning. Kanske står något om Timrås match igår.

Såå. Nu ska jag slå igång kaffebryggaren, äta lite lunch och sedan dra igång med barntandvårdsplugget.

Nu är frågan: Ska jag köpa mig en mörklila eller en ljusröd jacka? Har varit sugen på en röd jacka sedan i somras nu, men när jag provade den lila så fick jag beslutsångest. Kanske är en lila jacka bättre på vintern? Och så får det bli en röd till våren? Vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0