Effektivt!

Välkommen till en söndagsmorgon här hos mig!

Klev upp kvart över nio. Tyckte att det allt fick vara nog då efter en timmes snooze, i addition till att jag faktiskt somnade halv elva igår kväll.

Tog bestämda steg till diskbänken och började diska mitt lilla diskberg efter fredagens middag. Så, nu har jag bara de stora grejorna kvar - såsom kastrull osv. De får diskas senare. Skönt att det är gjort i alla fall! :)

Nu har jag nyss ätit lite frukost. Hallonfil och två smörgåsar. Mumma! :)

Fick en trevlig, mycket trevlig, öppningsfras på MSN förut. I like :)

Nu ska jag fortsätta min morgon - herregud, klockan är bara halv elva än - med att lyssna på lite musik, MSNa och packa träningsväskan. Friskis & Svettis nästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0