Aningen skrattretande :)

Det har snöat i Göteborg idag! Hahaha. Tur jag åkte därifrån ;) Nog för att jag längtar en SMULA till snön kommer...

04.45 ringde väckarklockan imorse. Var rätt pigg ändå, så det var inga större problem att kliva upp. 06.20 var jag på Centralen med uthämtade biljetter. Tåget var där i tid och resan upp till Stockholm gick smärtfritt. Pluggade och sov. Bytet gick bra det med, och resan upp till Sundsvall var också smärtfri. 7 minuters försening, men det är knappast något att klaga över. Har gjort tre saker på checklistan av allt plugg. Nog för att det var de som gick snabbast, men ändå. Fick även läst lite i min boook :)

Pappa hämtade mig på tågstationen förut. Sedan dess har vi handlat lite, och har redan mött en bekant. Herr Åhlund. Jag hoppas verkligen jag hinner med allt jag vill hinna med nu när jag är hemma.

Det är även lite konstigt att jag tycker att alla pratar så himla ugly. Hua. Carolina är av samma åsikt, tur det.

Nu väntar jag på att få träffa mamma, sedan är familjeträffen fullbordad i alla fall. Har suttit och pratat med min kära bror en stund, gosh så stor han blivit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0