Weekend.

Nu var helgen här igen. Snart har halva helgen gått. Tragiskt.

Bion i torsdags var toppen! Upp med 3D-brillorna på. Vet inte om jag kan se en animerad film igen om det inte är 3D. Bästa animerade bioupplevelsen hittills. Riktigt coolt! Ni som inte varit på 3D-bio borde verkligen gå, det rekommenderas starkt!! Nog för att det var en smula dyrt, men det var lugnt värt det och det kommer definitivt att göras igen! Varför inte ta med någon nära vän och se Upp! med varsina 3D-brillor? Filmen var riktigt bra!

Tillbringade torsdagsnatten hos min fina. Fick kliva upp tidigt igår även fast jag inte började förrän ett. Men det är det värt när man slipper sova ensam. Gårdagen var en märklig dag. Åkte in till skolan till halv nio, satte mig först i matsalen och åt lite frukost. Linn kom förbi, så hon och Linda skulle skriva på C-uppsatsen, så jag följde med dem till CDI. Pluggade lite - försökte åtminstone - och vid halv tolv gick vi ned och åt lite lunch. En trevlig förmiddag som avslutades med lite fredagsfika :) Sedan var det föreläsning i Statistik - astråkigt. Tur det var en bra föreläsare i alla fall, annars hade jag somnat.

Kl. 16.15 satt jag och Carolina på IKEA och åt köttbullar med potatis, sås och lingonsylt. 16 kr :) Me like. Därefter gick vi runt en sväng, var inte meningen att jag skulle ha något, men det ändrades snabbt. Vi gick till sist till Bauhaus och handlade lite. När jag efter mycket konkande väl var hemma, kunde jag konstatera att jag hade köpt mysfaktorer (ljus + 2 ljuslyktor) för cirka 350 kr. Kanske inte riktigt det jag hade tänkt mig, men attans vad mysigt det blev i mitt stackars hem. På hösten får man fylla hela lägenheten med ljus.

När klockan var 20.45 igår hade jag slocknat..

Lördagmorgon. Tidig morgon. Gick upp 8. Sovit alldeles för mycket. Gick och handlade vid 9 när Netto öppnade. Har nu ätit frukost och ser på nyhetsmorgon. Vuxet? Maybe. Det är bara för att TVn inte bjuder på annan underhållning just nu. Inte ens barnkanalen var något att hänga i granen...

Om en halvtimme ska jag bege mig mot träningen. Det är nog precis vad jag behöver idag. Har fått tillbaka min stressklump och är på dåligt humör. Inte i bemärkelsen att jag är arg eller sur, utan i bemärkelsen att jag är ledsen. Jag vet inte varför, men det är väl så ibland...


Kommentarer
Postat av: Frida

Vad skönt att träna. Vet du vad jag saknar på din blogg? Lite bilder :)

2009-11-07 @ 11:06:26
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0