Vilket pluggteam!

Carolina & Ida är nog det bästa pluggteamet ever ;)

Träffade Carro en sväng igårkväll kring halv sju. Vi satte oss på nya - som kanske inte kan kallas nya längre - EspressoHouse, beställde kaffe och cola, startade upp våra älskade datorer och började faktiskt skriva på vårt ena patientfall till Änggårdsbacken. Det var egentligen tänkt att vi skulle börja idag, men efter ett samtal kring fem igår bestämde vi att vi skulle börja ikväll, så kunde vi surra av oss lite också. Vi kom faktiskt en bra bit på väg, himlans nöjd!

Fick ett ryck och handlade lite godis igår också. Bestämde mig först för att jag skulle ha en sort endast, det gick inget vidare. Sedan blev det två godisar av två sorter, men det gick inte heller bra. Så till sist bestämde jag mig för att handla tio olika godisar. Sagt och gjort :) En guldpeng fattigare och tio godisar rikare (det blev nog inte ens tio stycken) vandrade jag bort mot bussen med Carro. Väl hemma diskade jag - jag missade såklart Grey's - slog på Erik & Macka - snygga och smärta, och mosade i mig mitt godis :) Ibland får man! Lill-lördag!

Idag ringde klockan klockan 8. (himla lustigt det såg ut då...). Drog upp persiennerna och såg att det singlade ner småååsmååå nästan obefintliga snöflingor. Lycka :) Blev mindre lycklig när jag fick höra att det är vitt på marken hemma, jag vill också ha snööö!! Snyft.

Begav mig till Condeco med Carro, öppnade datorerna även där, köpte en kaffe och började skriva på patientfallet. Ena delen av det ena fallet är klart, samt en del av det andra fallet. Bara diskussion och lite resterande fakta kvar. Bra jobbat! Vi lunchade även på Condeco. Jag är fortfarande mätt...

Åkte sedan hem och här är jag nu. Har städat undan lite, lyssnat på lite musik på Spotify (jag rekommenderar fortfarande Itchy Daze starkt :)). Ska dra ut psykologin och börja kika igenom den lite. Eller kanske unna mig en liten lässtund? Vi får se.

Min bror har gaddat sig idag. JAG VILL OCKSÅ!!!!
Systrarna Hjort har nöff-sjukan. Inte bra!

Lite mat. Kanske lite läsa, eller plugg. Lite förberedelse med frukost och lunch inför imorgon. Bio kl. 20.20. :) Toppenkväll blir det! :)

Hälsa snön från mig!


Kommentarer
Postat av: Frida

hehe man får unna sig lite godis ibland. Och idag är det fredag. Det betyder att man får äta hur mycket man vill ;) nu har vi ingen snö. Nästan 6 grader plus nu. Så nu behöver du inte vara ledsen att du inte är hemma :)

2009-11-06 @ 07:41:10
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0