Vårdcentralen nästa!

Så fick det minsann bli...

Min Helg:
Fredag - läs tidigare inlägg.
Lördag - en vända på stan med Carolina. Kom såklart hem med en ny tröja. Jag gillar den...
Kvällen tillbringades hemma hos Peter med glögg och pepparkakor (här börjas det i tid :)).
Söndag - en heeelmyyysdag hemma hos karln!

Jag har ju tidigare berättat om min strejkande kropp. Igår fick jag nog. Det kliade som fan i höger öga, jag såg ut som ett freak, och halsen kliade. Så imorse ringde jag vårdcentralen och fick en tid 13.40 idag. Hade patienter på Änggårdsbacken, åkte hem och duschade och åt lite snabbt, ut till Vårdcentralen och fick min dom. Eller dom och dom. Jag fick lite preparat utskrivna, och går det inte över får jag återkomma. Besöket kostade mig 50 kr. Därtill fick jag lägga ut cirka 250 kr för saker på Apoteket. Himlans skoj att bli av med 300 spänn för en sådan sak egentligen. Jag hoppas fasen det hjälper, för nu är jag less på att se ut som ett freak och klia mig hela tiden. Ögat var verkligen katastrooof imorse! Kliar och är alldeles rött...

Nog om det. Eftermiddagen har tillbringats med Martin. Det var minsann inte igår - tror det var 2,5 månader sedan sist vi träffades. En fika och lite stadsstrosande. Väldigt trevligt. :) Uppiggande såhär på en måndag.

Nu håller jag på att laga lite mat. Någon pastagratäng. Jag hoppas den smakar. Imorgon är det patientbehandling hela dagen. Det blir nog bra det...

Kommentarer
Postat av: Frida

Hehe ja, men jag tyckte bara att 3-4 saker gick att laga. Eller att dom lät god. Men det är ju nästan en veckas mat :P Hoppas medicinerna hjälper nu då. Så jobbigt när det kliar :)

2009-11-17 @ 09:19:09
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0