Thinking

Tänkarperiod...

Träningen var lika äckligt jobbig som alltid. Funderar över om det är hans pass, min dåliga kondis eller att det är rätt sent på kvällen? Tog i som om det var det sista jag skulle göra. Herreguud. Men riktigt skönt när man kommer hem, är nyduschad och bara sjunker ned i soffan en stund innan läggdags.

Jag orkar ärligt talat inte plugga något nu. Det var min tanke, att kanske göra en Gero-fråga. Men jag orkar inte.

Måndagen har gått. Den värsta dagen för dom flesta. Inte för mig. Tisdagen är min värsta dag. Studentkliniken ger mig fruktansvärd ångest för tillfället. Jag vill verkligen inte kliva upp på tisdagmorgnarna för jag vet att jag måste dit. Den här veckan är dessutom jobbigare än på länge. 8-16 alla dagar, + 16-18 på onsdag.

Jaja. Dags att sluta gnälla, men när dom här tänkarperioderna så är livet en ledsen gubbe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0