TentaPlugg



Inför en tenta är mitt bästa hjälpmedel datorn.
Den stjälper mig, och hjälper mig.
Jag trycker in information genom att skriva, och eftersom jag skriver så pass mycket snabbare med datorn, är den ett utmärkt verktyg.
Den stjälper mig dock eftersom det är så himla skoj att blippa in på FB, Aftonbladet och blogg.se.

Jag har dock kommit igång och jag känner att saker och ting fastnar.
Jag tycker ju dessutom egentligen att pluggningen är himla kul.
Jag har bara inte fått ordning på mitt liv riktigt än, utöver kärlekslivet.
När kärlekslivet är på topp, är pluggmotivationen i botten och vice versa.
Men jag kan leva med det.

Hur pluggar ni bäst inför en tenta?

Peppning: Jag kommer klara den här tentan också, precis så som jag klarat alla de andra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0