Svar: Träna

Ja, klart att jag ska träna!

Det blåser som attan här! Hoppas det inte regnar också som det gjorde förut. Det gör visserligen ingenting, eftersom jag för nuvarande känner mig som en strålande sool!

På tre röda sekunder gick jag från åskmoln till solstråle. Det finns bara en person som kan ha ändrat på saken :) Jag skulle nog kunna leva hela veckan på den underbara meningen!


Jag har lyckats göra två av fyra frågor i Geron. Hade som mål att göra 4 idag med tanke på allt annat jag ska göra. Om de inte hade varit så svåra att hitta svaret till, så hade jag garanterat gjort alla. Ska försöka mig på en sista nu innan jag sticker iväg och svettas lite!

 
Kanske att jag borde spara ut mitt hår igen, och bli ljushårig?


Kommentarer
Postat av: Frida

Tycker du passade på bra i färgen du hade i somras. Har man kort hår vill man ha långt och tvärtom. Man är aldrig nöjd :)

2009-11-24 @ 08:34:28
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0