Sushi!

Jaa Carro, nu har du nog ställt till så jag måste äta Sushi oftare...

Har inte fått alltför mycket gjort idag, men har heller inte känt mig helt 100 på grund av vaccinationen. Min arm är som en stor bulle, riktigt svullen, och gör riktigt ont. Har som sagt världens ledvärk också, det är väl det som är värst.

Åkte iväg och träffade Carolina för lite fika på NKs EspressoHouse i "vinter"mörkret :) Himla mysigt och trevligt. Därefter blev det en liten sväng på Lindex - lite nya underkläder, ett diadem (4 kr) och örhängen :) Fyndigt! Blev en sväng på Bolagret precis innan de stängde också. Carolina hade med sig Sushi till mig, vilken hon gjort själv. ASGOTT JU! Nu är jag fast! Det var bara det vita vinet som fattades. Mums! Fick även en chokladkalender av sötsaken :) Hon är för goo! :) Lika trevligt och mysigt som alltid!

Mammsen ringde när vi satt och fikade, det var trevligt :) Blir till att ringa upp henne imorgon och prata lite mer ;)

Nu sitter jag här i soffan och ser på IDOL. Tycker faktiskt att dom är riktigt dåliga för att vara så långt in i tävlingen... Sitter och smaskar i mig lite vindruvor, ost, choklad och godis. Är det inte fredag så säg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0