Solen

De utlovade sol idag. Jag bara undrar...var är den?

Hemma i Timrå skiner solen. Här är det grått och 10 plusgrader. Det ska vara KALLT den 21 november ffs! Min hemlängtan är väääldigt stor idag. Saknar alla där hemma. Väldigt mycket.

Jaha. Gero idag igen. Har som mål att hinna klart med i alla fall 15 frågor till idag. Jag hann mina 9 igår, med råge, och bestämde mig för att njuta av kvällen. I ensamheten. Jag undrar varför jag känner mig så nedrans ensam? Kanske för att jag bundit upp mig till en person...Vad vet jag? Jag stängde av IDOL - jädra skitprogram - hällde upp ett till glas vin och läste min bok istället. Mycket trevligare. Fick ett samtal också, himla mysigt.

Fick ett sms jag inte fattade något av heller, vilket inte var så konstigt. Skön kuk stod det. Well well.

Nu får jag väl ta och sätta igång...Hälsa solen!

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha man blir ju fundersam när man får såna sms ;) Ja det går helt okej att jobba. 2 timmar kvar dock. :)

2009-11-21 @ 14:13:02
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0