Smärta

Smärta is the word.

Har lyckats handla lite på Netto och ätit en långsam frukost, samt duschat. Nu sitter jag här i myskläder och min gosiga kofta och ska väl försöka dra igång med plugget...

Har förgrymmat ont i armen idag. Ledvärk och huvudvärk. Trött. Vanliga symtom; ja.
Jennifer och Anna som tog sitt vaccin för tre dagar sedan, har legat däckade i feber, medan Linn och Pia bara har haft ont i armen. Jag undrar hur det slutar för mig? Hatar i alla fall ledvärk...

Astrött. Det är jag.


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha Ja men det är ett bra argument ;) usch, det lät inge vidare. Tur att du får sitta i myskläder och plugga. Slippa gå ut och anstränga dig :)

2009-11-13 @ 13:05:52
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0