Mess of me

Det är så jag känner mig. Som en enda röra!

Jag är oerhört glad över att jag har en så fruktansvärt bra klass! Den här skithösten (om vi håller oss till ämnet SKOLA) hade jag aldrig orkat med annars. Vem kom på att man måste spara alla kurser till sista veckorna? Jävla puckon! Det spelar tydligen ingen roll om man går i klass 1, 6 i 9:an, på gymnasiet eller på UNIVERSITETET! Det är tydligen lika jävla dålig planering oavsett vart man hamnar!

Slipper åtminstone sova ensam inatt. Är tacksam för det. Har inte sovit bra inatt heller... La mig kring 10. När klockan hade slagit tolv, hade jag ännu inte somnat. När jag väl somnat, så vaknar jag varannan timme. Jag hoppas jag kan sova bättre inatt. Jag är sjukt trött...



Känsla: Ensamhet.

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja verkligen. Men nu är vattnet tillbaka tror jag :) ska köpa tidningen idag och se. Ja varför ska dom alltid spara allt till slutet? Det måste ju vara fel någonstans

2009-11-12 @ 10:42:07
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0