Måndag

Ny vecka, nya tag. Som jag alltid säger. Och som slutar på samma sätt...

Jag ser ut som ett freak denna måndagsmorgon. Jag har förmodligen (?) munsår, åtminstone är jag ordentligt torr om läpparna (har aldrig haft munsår så kan inte avgöra när jag har det och inte), jag har två blodsprängda ögon som kliar (fråga mig inte varför) och har utslag på halsen. WTF!? Vad är det för fel på mig? :( Dessutom strejkar den övriga huden i ansiktet. Jag är jättetorr och det kliar en massa. Lite orolig blir jag allt, vad är det som händer?

Vårdcentralen nästa kanske?

Det är förövrigt ett värdetransportrån här. Himla bra...

Idag blir det plugg för heela slanten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0