Lugn

Så fort jag är i din famn, så känner jag mig så himla lugn...

En massa god tacos, Funny people, vin, mys, Whose line is it anyway?, en underbar söndag med mys, frukost, lite plugg, mat, mys, mys, mys.

Whose line is it anyway? är nog min favorit för tillfället. Är man nedstämd när man är ensam kan man leta upp något klipp med dom och helt plötsligt är alla problem ur världen. Så himla skoj!

Att plugga i din närvo var verkligen en toppenkombination. När jag sitter ensam hemma går mina tankar var och varannan minut till dig. Jag känner mig så himla lugn när jag är med dig, ett lugn som ingen annan kan ge mig. Det är en underbar känsla. Att du dessutom gör mig himla lycklig och underbart glad, är ju ännu mer toppen. Hoppas du vet hur mycket du betyder för mig, handsome!

Nu ligger jag i sängen och skriver. Ska ta och borsta tänderna och krypa ned för att sova. Mina ögon kliar. Kanske borde jag byta ut min mascara? Fast...jag har nu ingen på mig just nu, så egentligen borde det inte vara mascaran heller.

Jag ogillar varje sekund jag är ifrån dig.

Kommentarer
Postat av: Frida

Gud vad härligt det låter. Man borde få känna så jämt. Synd att en vardag väntar när man flyttar ihop :)

2009-11-23 @ 11:12:59
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0