Kakooor

Carro lurade på mig chokladcookies från Hemköp. 10 kr. Dessutom 2 lussekatter. Får jag skylla på PMS?

Nu är klockan halv åtta. Vad har jag åstadkommit idag? Jo. Ett patientbesök imorse, tandstensborttagning, info+instr och en apikalröntgen. Goodie. Nu är han klar hos mig. På eftermiddagen kom inte min patient. Såå. Jag har fått massvis med administration gjort, och börjar få rätsida på saker och ting. Jag håller tummarna för att patienten dyker upp på måndag, och att hon har karies, så jag bara har två prov kvar sedan. Snälla håll tummarna för mig, jag bryter ärligt talat ihop om hon inte har det...

Var inte klar från kliniken förrän 16.40. Jill klagade på att hon slutar 16.30. Jaha, so what? Jag slutar klockan 16, och inte katten får jag betalt för att vara där! Jag är just nu helt jädra kokt i huvudet, sådär som man bara kan vara efter en klinikdag. Inte undra på att jag inte får något gjort. Har dessutom fått en himlans huvudvärk.

Har smällt i mig 4 kakor. Hejja Ida! Nu ska jag istället byta ut kakorna mot vatten. Hjälper både mot sötsug och mot huvudvärk vad jag hört...

Sa till Carro på lunchen idag att jag helst av allt bara vill ligga hemma i soffan, nörda Grey's och mosa i mig kakor...Undra hur detta kommer sig?

Nu..ska jag nog ta tag i patientfallsrapporten, och försöka få klart allt utom diskussionen. Skall försöka hitta någon vetenskaplig artikel till imorgon också. Go Ida, Go Ida, Go Ida.

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja det är jättestörande. Rinnsnor :P

Tycker det låter som en bra idé :) Ska du jobba nått i jul eller bara vara?

2009-11-24 @ 20:04:15
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0