Julen närmar sig!

Jag höll på att sätta kakan i halsen när jag fick reda på att det är 1:a advent till helgen!

Jag och Carolina hade C-uppsatsmöte idag med Hagabarn. Det gick fint, jag hoppas att det finns föräldrar som är intresserade. Mötet tog inte ens tio minuter, vilket var lite snöpligt. Men då fick vi lite tid till en fika på Husaren istället - och det är ju ingenting som någon av oss lider av (om vi bortser från den ständiga pressen i skolan...). Vi satt och diskuterade, och det är bannemig första advent till helgen. Jag som har tänkt att julpynta i helgen bara för att vara ute tidigt då jag kommer åka hem. Men tidig blir jag ju inte. Det är ju då man skaa pynta. Snopet!

Och som alltid går tiden alldeles för snabbt. Vart har min höst tagit vägen? Och för tillfället så regnar den ju bara bort, så man är bara allmänt trött och less hela tiden. Klockan är bara 15, och jag har redan fått tända alla lampor för att kunna se någonting i lägenheten. Nu kanske jag överdrev en smula, men jag lider ju brist på solljus!

Sitter här och äter lite vitlökssill. Hur konstigt är inte det? I vilket fall så ska jag sätta fart med pluggandet jag måste hinna med idag. Jag hoppas på att vara så effektiv så jag känner att jag kan få unna mig lite träning ikväll! (Jag älskar att kunna säga att man får UNNA sig träning! Det peppar en hur mycket som helst, i jämförelse med att säga att man måste träna utav olika anledningar...!).

Göteborg och jag får även finbesök till helgen! Isa kommer på besök. Me like :)





Bjuder på en bild på Isa när hon kastar stövel @ Marklunds 7-kamp från i somras.
Hennes favoritgren sedan skoltiden (märk ironin).
Lika söt som alltid! <3
Vi hade förövrigt sjukligt roligt!

Jag är verkligen supersugen på att ändra om min bloggdesign! Ge mig idéer! Ge mig tips! Överös!


Kommentarer
Postat av: Frida

Hehe ja men det är så mysigt att bo under samma tak :) Så det är värt det :)

Ja, jag tycker att din blogg är bra så den är värd att länkas!

Hehe ja när jag har tråkigt så blir det lätt ett inlägg. Du är inte så dålig på det du heller :D

2009-11-23 @ 17:07:13
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Frida

Tips är att klippa ut bilder och flytta upp presentationsbilden så att den ligger vid headern :)

2009-11-23 @ 17:08:26
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0