Ensamhet

Det är när jag vet att andra är ute och roar sig som jag känner mig som mest ensam.

Har varit bortskämd med att slippa vara ensam ett tag nu. Jag har vant mig vid att inte vara ensam. Dumt. Jag känner mig väldigt ensam just nu. För ett år sedan hade jag bara suttit här och njutit av mina tända ljus och mitt rödvin. Jag gör inte det längre... Om det kunde plinga lite i telefonen ändå.

Det finns ju dessutom ingenting att titta på på TV. Idol står på just nu, men jag vet inte om jag tycker att det är så himla bra. Om en stund börjar Cirkus Möller. Det är ju i och för sig himla roligt att titta på men. Nä. Jag ska nog hälla upp ett andra glas rött gott vin och plocka fram min bok. Mhm...

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack tack. Näe det har jag inte gjort. Håller på med en kompis design nu. Ska lära mig jag med. Är på god väg tror jag :)

2009-11-21 @ 10:09:17
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0