Dagens belöning:

Ett jympapass på Friskis och Svettis!



Efter att ha suttit och pluggat hela dagen, tänker jag belöna mig själv med ett jympapass på Friskis. Genom den fysiska aktivitet som det ger mig, kommer jag dessutom att öka min stresstålighet (psykologin rullar för fullt i huvudet...). Tycker att jag har fått in mycket idag, och träningen brukar hjälpa mig att sortera allt i skallen så det hamnar på rätt ställe. Alltså gör träningen att informationen blir begriplig och hanterbar? Genom att utnyttja restiden till att plugga, känner jag även att jag inte slösar bort tre timmar vilka jag egentligen hade kunnat plugga på. Träningen börjar 20.00, så får bege mig härifrån om cirka en timme. Det blir plugg dit, lite träning (ingen lugn träning), dusch, plugg på hemvägen och lite avslutande plugg när jag kommer hem. Sedan ska allt läsas igenom och därefter blir det en god natts sömn - förhoppningsvis (inatt har jag nog varit mer vaken än sovandes). Jag lär vara helt slut imorgon, men det ordnar sig alltid. Har ingen patient på eftermiddagen imorgon kom jag på, det får bli lite mandibularanestesi-raggning samt administration då. Det behövs skulle jag tro.

Ta era rumpor till träningslokalen ni med vetja! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0