Årets första...

...LUSSEKATT!!!

Ja, jag kunde inte hålla mig många sekunder från den där lussekatten. Jag värmde på den i mikron, och fy tusan vad gott det var! MUMS! Fast inget slår ju såklart mammas lussekatter. Men när jag inte har en mamma i närheten, så tar jag väl till Hemköps då... Snyft. Saknar min mamma!

Jag har äntligen skrivit klart allt utom diskussionen till min fallpresentation! Jag ligger bra till med den tror jag! Men fy tusan vad dålig den blir, jag skäms lite. Förra årets blev såååå himla bra, men det här...? Det liknar mer en berättelse. Sagostund med fröken Marklund kan väntas den 15:e december. Tror ni det uppskattas? Haha.

Imorgon ska jag sätta mig med Gerodontologi-frågorna när jag kommer hem efter att ha skrivit på Barntandvården med Charlie. Hoppas, hoppas, hoppas att det går snabbt!

Ta och ät en lussekatt ni med! Ni ska se hur mycket gladare ni blir ;)


Kommentarer
Postat av: Frida

Hade jag tyckt om lussekatter hade jag gjort det ;) Ja visst blir man less. Ja men dom kanske inte ringer heller :) fast det vore ju kul att träffa dig :)

2009-11-25 @ 08:05:22
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Frida

Näe jag tycker dom smakar illa :) Ja Men man vet ju aldrig. Du kanske får rycka in några timmar med :) Ja, kom förbi! Men passa på när jag jobbar ;)

2009-11-26 @ 12:35:23
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0