Vara nöjd, eller skriva mer?

En fråga som ständigt förföljer mig i patientfallsrapporten. Har nu kommit på en sak - Carro snarare i och för sig - att statusen inte riktigt överensstämmer, eller någonting är fel? Ska jag kommentera, eller låtsas om att jag inte upptäckt något? Så... Ska jag vara nöööjd och skicka in det, eller ska jag orka leta reda på en artikel till och skriva om röntgendiagnostik?

Har fikat på Frank's idag med Linn och Carro. Himla trevligt! Vi satt säkerligen två och en halv timme. Standard nästan. Nu har jag nyss kommit hem, och har inte alls någon lust med matlagning. Gröt eller rester får bli mina alternativ. Sedan bör jag städa och diska här. Och en promenad skall hinnas med idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0