Trötter

Helt plötsligt kom John Blund och försöker söva mig.

Jag gav mig ut till Ö&B i alla fall. Gick även en sväng på Systembolaget. Mina fötter strejkar, dom tycker verkligen inte om sommaren, då jag trängar på dom mina snygga skor. Har förmodligen minst 5 skavsår på varje fot. Det gör ont. Laddade upp med massa plåster. Måste vara fit for fight när vi ska till London!

Ska förmodligen dra ut på en springtur. Känns dock inte som om vädret tillåter det, men vem har dött av lite regn? Jag ska ju ändå duscha sedan, så det spelar ju ingen roll om jag blir dyngsur.

Jag undrar vad folket hittar på ikväll. Det var tänkt att det skulle vara fest hos Chantal ikväll, men det blev inte så. När det väl är fest så är jag rätt opepp. När det sedan inte blir något, så blir jag besviken och himla peppad till fest. Undra vad det beror på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0