Törstig

Ja, jag är mer eller mindre konstant törstig. Börjar bli orolig.

Nu har jag suttit i tre timmar till och försökt skriva på analysen. Jag tror att jag har en aspekt kvar att skriva om, så det börjar gå åt rätt håll. Skulle gärna vilja avsluta arbetet ikväll så det kan vila över imorgon och bli genomläst. Vet inte riktigt hur jag ska hinna med både att bli klar med arbetet, diska, städa och gå en promenad, men det kanske hinns med någon gång i natt, vem vet?

Jag hoppas att de hotfulla molnen försvinner så jag slipper se ut som en dränkt katt när jag kommer hem.

Mina gröna oliver är slut! Dags att bege sig  till Fokus och köpa nya, det här går inte!

Jag hatar att laga mat. Har tagit fram kyckling, men har inte den blekaste om vad jag ska göra, och pastan är snart slut. Dags att bege sig till fler affärer och fylla upp sitt kylskåp månne?

Någon av tjejerna som råkade få med sig min hårklämma hem? Jag saknar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0