Svettigt!

Svetten forsar och jag har aldrig känt mig sexigare!

Säg mig, varför ska jag skämmas över att jag svettas som en gris och ser ut som en tomat när jag tränar? Man SKA svettas när man tränar. Att jag då svettas lite onormalt mycket för att vara tjej - med tanke på att tjejer helst inte ens ska svettas överhuvud taget, för det verkar inte vara normalt - spelar ingen roll längre. Jag orkar inte bry mig, det är ändå ingenting jag kan göra någonting åt. Jag hade mina nya löpbyxor på mig idag, dom sitter som klippta och skurna! Tight, and it's hot ;) Ja, jag kände mig riktigt riktigt snygg när jag tränade idag. Sen när hände detta?

Drop it like it's hot! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0