Svett!

Sitter för nuvarande och svettas som en gris. Men jävlar vad skönt det var!

Ja, det där kan ju tolkas hur som helst märker jag.

Var som sagt iväg och fikade förut. Jag åkte dit som ett regnmoln och kom hem som en sol. Det där var en fika som hette duga och var precis det jag behövde. Killar var på tapeten, så ni kan ju tänka er att det var ett fint samtal. För att citera Carro lite, så var det tur att vi satt så nära varandra - Espresso House hade tittat väldigt snett på oss annars.
Konstaterat: Carro behöver någon att sova med inatt! [Sova?! Pyttsan!]
Adresserat: Ida skall sättas ut på annons! [Annons? Say what? Men vi fick oss ett gott skratt åtminstone ;)]

Jag fick mig även ett ryck ikväll. Efter att ha lagat ihop en smarrig middag som jag förövrigt inte har ätit än, och diskat, så fick jag allt nog. Hade även dansat runt med diskborsten i högsta hugg. Nej, på med löpardojorna och ut på en springtur! Vilken kick! Jag är duktig! Nog för att jag inte hade tid med det heller egentligen, men det är en annan historia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0