Storm!

Blåsväder!

Skola idag. Himla skoj, eller inte. Därefter gjorde jag en väldigt spännande sak, I won't tell though! Kommit ett steg på vägen, lycka! Och fyfan vad han var snygg! Helt sjukt! (:

Ikväll väntar middag med klasse. Jag ser verkligen fram emot det! Det kommer bli riktigt trevligt! Har nyss duschat, bytt om och sminkat mig, och ska strax bege mig ut till Carrolutten. Jag har dessvärre klinik imorgon och utvecklingssamtal, medan alla andra är lediga, så ikväll blir det lugnt. Och nej, jag ligger inte efter, det så att resten av klassen är ledig, medan jag har samarbete med en tdl-student, så nope, jag ligger inte efter, och det blir säkerligen bra ändå. För imorgon blir det ju party ;) (Jennifer, I'm counting on you!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0