Sängen

Ja, jag älskar min säng...

Middagen med klassen var helt otroligt nice. Väldigt många kom. Vi åt och drack och hade det himla trevligt. Många spännande samtalsämnen. Vi åt på Cicero inne i Linné. Mums vad gott det var. Vi begav oss vidare mot RumpanBar för en avslutningsdrink. Himla god blåbärsmojito! Det blev en rätt tidig kväll. ¤

Fredagen var mindre rolig. Upp tidigt för att åka till skolan medan alla andra var lediga. Fick i alla fall avklarat mitt utvecklingssamtal på Barntandvården, samt att vi hade patient. En läkarstuderande. Blev en sen eftermiddag. Kom inte från skolan förrän 16.40. Stressa iväg hemöver, slänga i sig lite middag, göra sig i ordning och sedan var det bara till att åka ut till Kortedala för förfest hos Carro. Himla trevligt. Utgången blev dock ingen utgång på grund av lite strul. Lika glad för det är jag, men gladast är nog räven.

Igår då. Bakisdag. Carro och jag drog ut till Näset och solade. Vi tog även vårat första dopp för i år! Så himla nice dag, vilken avslutades med grillning (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0