Parodontologi III

Hela min dag kommer vara fylld med plugg. Parod III-kursen tentas av på måndag. Är otroligt opeppad! Låt mig va!

Det blir förhoppningsvis ett möte med Carro idag - i alla fall något som piggar upp.

Har nyss ätit en stadig frukost och funderar på att koka kaffe, men jag innehar ingen mjölk. Undra om det fungerar lika bra med matlagningsgrädde, haha? Eller så får jag helt enkelt dricka svart - eller gå en promenad till affären.

Det är inget strålande väder idag - vilket är synd då det annars hade varit en dag att tillbringa ute vid havet. Tänk vad fint och varmt det var i fjol samma tid. Då hade jag redan badat vid det här laget.

Det stundas även fallpresentationsredovisning nästa vecka, samt att folkhälsovetenskapen skall lämnas in. En ytterligare powerpoint måste knåpas ihop till det sistnämnda ämnet.

Kan inte förstå att jag, Jennifer och Carro åker till London om exakt två veckor! Helt sanslöst, men fy vad jag längtar!

Hittat en väska på Accent...Hmmmm. Illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0