Ofokuserad

Framförallt när det är pluggperioder, så finns det verkligen hur mycket annat som helst att göra. Att diska är en fröjd, likväl som att dammsuga. Har varit väldigt ofokuserad idag. När alla andra har en härlig ledig Kristihimmelfärdsdag och långhelg, så får vi på TH sitta och plugga röven av oss...

Riktigt så illa är det kanske inte. Jag klev upp tidigt imorse och har hunnit med mycket. Bestämde mig för att ta mig igenom 7 av de 14 sidorna jag renskrev i storlek 8. Så nu har jag i alla fall kommit halvvägs, och tror att jag tagit mig igenom de två svåraste häftena - "Behandling av akuta fall" samt "Parodontal regeneration". Drömmen om att bli tandläkare växer sig större... Vid halv två var jag klar, och då orkade jag inte mer för idag. Gick iväg och handlade, sedan tog jag en underbar promenad och sedan har jag städat, diskat samt bakat kladdkaka. Är jag inte duktig ibland?

Nu luktar det god kladdkaka här. Hoppas den blev bra, men choklad kan ju aldrig vara fel, eller hur? Snart får jag besök av Carro! Attans att jag inte gick på systemet igår istället för att gå imorgon, då hade jag korkat upp.

Nu måste jag gå, Carro smsade och vill nog att jag kommer och öppnar ;) Byyyye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0