Letar!

Ja, jag letar efter plugginspiration och motivation. Jag tycker inte om personen i fråga som har lagt en tenta nu. Varför? Vad är vitsen? När man väl vill trappa ned och ladda om inför sommaren, då ska man dras med allt i skolan som ingen har kunnat lägga in liiiiite tidigare. Suck. Big nono!

Ja. Jag ska försöka sätta mig och plugga i alla fall. Carro och jag hade en trevlig kväll här igår med Hot'n'Flaming, Satc, mintkrokant och vin :) Får se vad som händer idag. Om det händer något. Vädret tillåter inte så mycket skoj utomhus. Hade velat sitta inne i stan på en filt med massa jordgubbar och vitt vin (: (Nej...Jag tycker bara att vin är himla gott, framförallt på sommaren!)

Jaaaa... Nu väntar min kära Parodkurs. Hör riktigt hur den ropar på mig. FY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0