Klockan tickar

Nu har klockan hunnit bli alldeles för sent, som vanligt. Jag var så himla duktig ett tag. Jag önskar den duktiga Ida tillbaka! Men jag är åtminstone på bättringsvägen!

Jag blir tokig på alla maskrosfrön som flyger runt i luften! Det ser ut som det snöar! Det kliar och killas i näsan konstant. Börjar tro att jag har hela näsan full med maskrosfrön. Man kan dessutom inte gå med öppen mun, för då har man minsann en början till ett maskrosplantage i gapet. Jag har till på köpet hela golvet fullt med såna äckliga frön. Eftersom lägenheten kokar över om man inte har öppna fönster, så finns de överallt när man lyfter på saker och ting. I soffan, i sängen, i duschen. Tokig är bara förnamnet!

Den som inte provat Espresso House's islatte borde ta sig till första bästa Espresso House och göra det!



Vet inte riktigt hur jag ska klara mig utan Carros och Idas obligatoriska minst-3-gånger-i-veckan-fikor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0