Fallpresentation hit...Parodtenta dit...

Sitter för nuvarande och pillar på det sista på powerpointen till den stora fallpresentationen. Carro har som vanligt massvis att kommentera, så jag blir aldrig klar någon gång (Skämtåsido babe ;) ). När jag väl är klar med den, så ska jag sätta mig och renskriva föreläsningsanteckningar. Livet leker...Men vad gör man inte för att eventuellt tillbringa en heldag ute vid havet? Och dessutom närmar sig London!

Jag var duktig idag. Först presentation av min artikel i skolan, som jag förövrigt inte alls tog speciellt seriöst. Vad har hänt med duktiga Ida? Bortblåst...Efter det satt min grupp och skrev på Folkhälsovetenskapen, vilket gick väldigt bra och hett till. Tolkas hur det tolkas vill. Efter skolan drog jag direkt till Friskis och hoppade på. Var längesedan jag svettades sådär. Tränade på bra måste jag säga. Dock vet jag väl inte om det egentligen fanns så mycket energi eftersom det inte blev särskilt mycket föda innan träningen, men det är en annan historia.

Imorgon väntar patientbehandlingar. Räknar med att vara helt slut efter dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0