ESC & Trötthet

Sen när blev jag såhär trött?

Ja, det var ju då ESC igår. Min och Carros 10-i-topp floppade, likväl som Sverige. Det sistnämnda hade man kanske räknat med, det brukar inte gå så bra för Sverige... Jag hejade på Malta, tyckte den var oerhört vacker! Förstår inte riktigt vad folket hör med! Norge vann som alla säkerligen vet. Vill inte veta vilket himla stök det är i Norge idag då det både är deras nationaldag och att de vann ESC igår. Jag ratade låten när jag hörde den första gången. Ju mer jag lyssnar på den, ju mer tycker jag om den. Jag har dock svårt att se varför den fick ett snitt på 9 från alla länder? Den var inte SÅ bra så den skulle få höga poäng hela tiden, och dessutom få poäng från samtliga 42 länder. När han gick in och började spela fiol så funderade jag över vad det var för någonting... Oh my sa jag. Men nu tror jag att jag efter ett tag kommer att älska den. Slog nyss på den - och ja, jag kan se dess tjusning!

- I'm in love, with a fairytale. Even though it hurts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0