Sammanfattning

18-tiden onsdag kväll: Fullsatt bil med 5 norrlänningar anländer till Jacobs Gata.
Lugn kväll med uppackning, handling och middag. En smaskig sådan.

Upp tidigt torsdag, paketöppning för jag blev gammal, frukost, shopping, shopping, shopping, middag vid Domkyrkan - grillat & vin, fixa & dona hemma, förkrök, utgång.

Fredag, upp mindre tidigt, frukost i Haga, shopping, shopping, middag på PC - grillat & vin, hem, förkrök, utgång, bortsupen mobil, & 1 thing that I'm not proud of.

Lördag, upp, frukost, shopping, baguetten - kyckling-salsamacka, Liseberg, donken, packning + chips + Sact.

Söndag 10.00: Fullsatt bil med 5 trötta norrlänningar far ifrån Jacobs Gata.

Jag vet inte vad mer jag ska säga. Jag hade kul, det var minnesvärt. Jag är inte stolt, jag mår inte bra, jag är en annan människa. Det finns mycket som händer här som ingen, förutom vissa, vet om. Kanske är det så att några inte känner mig längre? Kanske är det så att några inte vill känna mig längre? Somliga kommer tillbaka, somliga gör det förmodligen inte. I can't tell. Min bägare rann över. Det har hänt, jag kan inte göra det ogjort. What to do? Jag vet inte. Jag vet varför den gjorde det, but it doesn't matter.

Det pratas nog om mig. Antagligen inga snälla saker.


Kommentarer
Postat av: hjort

Men det är väl klart vi känner dig Ida. Och vi vill känna dig såklart! ;) Men det blir kanske lite spänt när vi inte träffas så ofta längre. Det är ju lite synd. Men jag kommer gärna ner och hälsar på igen när jag har råd :) puss och kram <3 PS. vi komma alltid va det oslagbara tjejgänget ;)

2009-05-07 @ 13:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0