Blandmat

Ja, vilket himla hopkok det blev. Broccoli, paprika, oliver, jalapenos, tomar, chorizo, ost och ägg + en grön linssallad. Får duga. Starkt blev det i alla fall. Jag är ingen vidare kock heller...

Carro kommer hit efter sin Body Combat. Funderar på om jag ska låta även denna kväll bli onyttig. Är lite sugen på nacho-chips, eller varför inte Hot'n'flaming? :O Tror på det sistnämnda och vin! Mums :)

Jag har även idag pluggat alldeles för lite. Fast jag har åtminstone tagit mig igenom allt. En del är inte så svårt och inte så nytt heller, medan den andra delen är rätt jobbig. Men jag tror ändå på mitt pluggsätt. 25% plugg, 75% fritid. Haha. Vi får väl se hur det hela slutar. Det lär visa sig imorgon hur mycket som fastnat. Har inget fastnat så har jag åtminstone hela lördagen och hela söndagen på mig + förmiddagen på måndag om jag så vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0