Birthdayparty

Woho! =)

Måste berätta att vi lyssnade på Oral-B i veckan. Vi lyssnade på information om deras produkter, framförallt är de ju kända för sina eltandborstar. Fördelen, eller det jag tycker om med att gå på sådana informationsträffar, är att man såklart alltid får en produktpåse. Produktpåsen denna gång innehöll en vit piké-tröja med ett Oral B-tryck på, en produktpåse med tandkräm, tandborstar och diverse, samt den bästa produkten av allt: Oral B´s storslagna eltandborste Triumph with smartguide. Den är alltså värd ca 1500 kronor. Lycka!

Jag har nu även provat denna eltandborste. Den är livsfarlig, men fy vad rent det känns!

Åter till min rubrik. Igår - fredag 8/5 - hade jag och Chantal vårt födelsedagsparty! Det blev en hellyckad kväll måste jag säga, vilken var helt över förväntan! Vi hade festen nere i den nyrenoverade lokalen hos mig. Himla nice. Blev lite förvånad över att det var så många som kom, jag hade förväntat mig färre. Nog för att det inte var jättemycket folk, men alldeles tillräckligt för att jag skulle ha trevligt. Folket kom kring 8. Charlie och hennes pojkvän var först, efter Carro då som hjälpte till med tårtorna osv. Vi festade och pratade och hade det väldigt trevligt. Vi hade paketöppning också. Jag fick bubbel av Charlie, en jättefin ros av Emilie, och av Jennifer, Chantal, Linn och Carro fick jag superfina lila vinglas och en assnygg väska som jag velat ha från H&M. Superlycklig! Chantal fick en superfin lila klänning av oss, vilken hon passade jättebra i! Det blev sedan tårtätning. Chokladtårtan var supergod! Vi tänkte gå ut senare på kvällen, men vi hade så skoj så det blev inte av, utan vi partade på i lokalen. Är lycklig. Jag trodde verkligen inte att det skulle bli så lyckat! Fick även beröm för min goda mat, haha.

Tack så mycket alla som kom för en oerhört trevlig kväll! Hoppas ni hade lika trevligt som mig!

Carro sov över hos mig då klockan blev väldigt mycket. Vid 5-tiden gick vi och la oss. Idag har vi ätit toasts, tacos och godis och druckit massvis med cola. Himla trevligt. :)

Jaa. Jag är minsann lycklig. :)

Nu sitter jag här i soffan och ser på Se upp för dårarna! :) Älskar den filmen, så jävla härlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0