4 ögon

Ser bättre än 2. Eftersom jag har 2 vackra ögon redan, så kan det ju inte skada med 2 till ;)

Frustrerad över att ingenting fungerar på skolan. Är det inte skrivaren, så är det datorn, eller så är det fotpedalen eller Idas hjärna. Magsår.

Har åtminstone renskrivit klart allt jag behövt renskriva klart. Ska bara läsa en vetenskaplig artikel också. Det stundas tenta på måndag. Förstår ni hur opepp man är? Det är nog första, eller möjligtvis andra, tentan denna terminen. Hur gör man? Jag kommer minsann inte ihåg hur man pluggar. Det ska nog gå bra ändå ska ni se. Så imorgon ska jag kriga med skolans skrivare igen. Kanske att det fungerar smärtfritt den här gången?

Nights.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0