12

What the fuck!? Sen när kliver jag upp klockan 12 en lördagmorgon? 8-9 är ju standard. Jag skyller på att väckaren inte ringde, samt att jag nog behövde sömnen...

Idag blir det en hel vetenskap att försöka ta sig bort till Haga. Det är ju nämligen Göteborgsvarvet idag, där svettiga kvinnor och män plågar sig genom att springa 2,1 mil. Jag är inte en av dom, och det är jag glad för. Jag tror dock att detta är en väldigt stor grej i den här stan. Ja, som sagt, det blir en hel vetenskap eftersom typ alla hållplatser i Brunnsparken är indragna. Brunnsparken = möteskors för staden.

Ska i alla fall träffa Carro min underbara Carro inne i Haga - starcups. Och därefter blir det Schlager hemma hos henne ;) I LIKE IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0