Wipeout

Haha!

Ja, jag tog mig ju faktiskt ut på en liten promenad förut. Jag gick minsann ut i rättan tid, när solen var som varmast och framme. När jag kom hem gick solen i moln, och senare på kvällen började regnet sakta falla ned. Promenaden var i alla fall underbar :) Det luktade SÅ mycket vår ute!

Wipeout ja. Vilket program, haha. Man kan inte annat än skratta. Kommentarerna som haglar är bara föör roliga! Om ni inte sett det så måste ni verkligen se det någon gång! Inte nog med att deltagarna ser otroligt roliga ut också. Fast det är egentligen ett väldigt meningslöst program :)

Jag är väldigt baksugen! Jag har nämligen fått mig en ugn :) Ni har säkerligen sett den på Rusta-reklamen. Man tager vad man haver :) Har man inte ett kök, så får man väl skaffa sig ett!

Vad ska jag baka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0