Underbara Vårväder!

Sitter här och njuter av en banan- och björnbärssmoothie och njuter av vårvädret...

Ja, idag har det minsann varit ett underbart vårväder. Vårlökarna har börjat blomma också. Man blir så himla glad av blommor på våren, för det är ett sådant säkert vårtecken.

Igår var jag inne på VK där tdl har sina patienter, och hade patient. Hon somnade i behandlingsstolen. Är inte det ett bra betyg så säg? Fick väldigt mycket beröm av tdl-läraren, vilket kändes bra då nervositeten var stor. Fick nog mer beröm av honom än vad våra TH-lärare ger oss allihop tillsammans. Så det var en riktig toppendag igår. (: Jag jobbade på bra, hade skrivit en utmärkt daganteckning och fick väldigt bra tips från honom!

Idag hade vi barnpatienter. Jag älskar onsdagar, jag älskar barntandvård. Vilken tur att jag tycker det är roligt, då jag helst vill bli Ortodontist innan jag är klar med mitt pluggande! Jag får sådan himla energikick när jag är klar med barnpatienten, de är ju för goa! De har så roliga kommentarer och är verkligen ärliga. Och så ska de verka så tuffa, medan de egentligen är rätt blyga. Och dom blir såå himla glada när man tar dem till leksakslådan! Gosh, man längtar ju nästan tills man får egna barn ;)

Nu sitter jag som sagt och dricker smoothie. Blendern är något av det bästa jag fått någon gång! Tack mamma och pappa! Ska snart iväg till Friskis och jympa lite! :)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hur mycket älskade du onsdagar idag egge? hihi =)

2009-03-18 @ 17:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0