Underbara bakisdag...

Rött vin equals huvudvärk...

Hade en helt underbart trevlig kväll med trevligt folk och kanske lite för mycket vin. Jättekul att Chantal också var med! Hon är verkligen supergullig!

Det jag inte riktigt förstår är, är att när jag väl får sova, och borde vara helt slut, så vaknar jag automatiskt klockan 8 och är hur pigg som helst och kan såklart inte somna om. Nu är klockan 10 och har fortfarande inte lyckats somna om. Kanske bara är till att kliva upp och göra sig lite frukost? Eller gå en promenad?

Det sistnämna låtsas jag att jag inte skrev. Är bakis, har fruktansvärt ont i huvudet, och har grymt tråkigt. Är riktigt hungrig också. Kan verkligen inte förstå hur man och varför man vaknade så tidigt jämt när man druckit. Det slår aldrig fel. Jag somnade ändå vid 3, jag borde sova till åtminstone 12. Men nej nej.

Är huvudet dumt får kroppen lida.


Kommentarer
Postat av: Karin

Nä njut av bakisdagen ist, skippa promenaden :)

2009-03-01 @ 10:16:48
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0